مورینیو: همه می دانند چرا چلسی فینالیست نمی شود
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 به گزارش جارنیوز به نقل از ایرنا

1391/01/17 - 13:36

 

وی در نشست خبری پس از پیروزی رئال مادرید بر آپوئل نیكوزیا گفت: فكر نمی كنم رئال مادرید و چلسی فینالیست های این دوره از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا باشند. دلیل آن راهم به خوبی می دانیم. یكی از این فینالیست ها بایرن مونیخ و بارسلونا خواهد بود.

سر مربی پرتغالی جانبداری داوران از بارسلونا را انكار نكرد و گفت: بارسلونا یك تیم مطلوب نیست،' بسیار' مطلوب است.

رئال مادرید از سال 2010 تاكنون كه مورینیو از اینترمیلان به این تیم پیوسته ده بار به مصاف بارسلونا رفته و فقط یك بار توانسته آن تیم را شكست دهد.

مورینیو پیش از این گفته بود كه شكست دادن بارسلونا در نوكمپ غیرممكن است و در طول مدتی كه هدایت رئال مادرید را بر عهده داشته تنش های زیادی با این باشگاه كاتالان داشته است.

هرچند كه مورینیو پیش بینی یك بازی آسان با تیم قبرسی را می كرد ولی پس از پایان دیدار از اینكه تیمش را درجمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا می دید؛ خوشحال به نظر می رسید. آن هم برای دومین بار از سال 2003 تاكنون.

رئال مادرید در حال حاضر با شش امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونا در صدر جدول لالیگا است و سرمربی پرتغالی این تیم به سومین قهرمانی در اروپا با سومین باشگاه چشم دوخته است. البته برای این كار باید رقیب داخلی خود در اسپانیا یعنی بارسلونا مدافع عنوان قهرمانی را از پیش رو بردارد.

پیش از آنكه رئال مادرید با بارسلونا روبرو شود باید به مصاف بایرن مونیخ از آلمان برود كه این دیدار؛ دهمین رویارویی رئال مادرید و بایرن مونیخ در طول رقابت های لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.

مادریدی ها در سال 2000 در مرحله نیمه نهایی و نیز در سال 2002 در یك چهارم نهایی موفق به شكست بایرن مونیخ شده بودند.

وی در بخش دیگری از این گفت و گو از بایرن مونیخ به عنوان ' یك حریف بسیار قدرتمند' یاد كرد و افزود: این تیم را به خوبی می شناسم. تقریبا همان تیمی است كه من در زمانی مربیگری اینترمیلان در فینال لیگ قهرمانان اروپا در دو سال قبل دیدم. آنها بازیكنان بزرگی دارند.

سرمربی رئال مادرید بار دیگر تاكید كرد كه بعد از فصل كنونی هم می خواهد در سانتیاگو برنابئو بماند و گمانه زنی ها درباره بازگشت قریب الوقوعش به انگلیس وبویژه پیوستن به منچسترسیتی را رد كرد

وی گفت: یك نفر گفت كه من با منچسترسیتی قرارداد بسته ام كه به هیچ وجه صحت ندارد. من از انتشار این خبرها كه به هیچ وجه حقیقت ندارد ، خوشحال نیستم. دو سال از قرارداد من با مادرید مانده است . همه می دانند كه من عاشق انگلیس هستم و یك روز به آنجا باز خواهم گشت ولی هیچ كس نمی داند آن زمان چه موقع خواهد بود.

 




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: مورینیو , چلسی , فینالیست , سرمربی رئال مادرید , منچسترسیتی ,
:: بازدید از این مطلب : 482
|
امتیاز مطلب : 37
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : پنج شنبه 17 فروردين 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی